Titulinis > Pagalba > DUK
Atgal

DUK

Kaip aktyvinti naują EŽIO kortelę?
Kaip gauti Ežio vizą?
Kaip gauti 9ct/min. tarifą į visus tinklus?
Kur galiu įsigyti Ežio pakuotę?
Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie skilties „Mano Ežys“?
Kaip gauti Ežio tipsų?
Ką daryti, jei negaunu tipsų?
Ar galiu turėti kelis planus vienu metu?
Ką daryti, jei noriu pereiti iš Ežio į Omnitel reguliarius abonentus?
Ką daryti, jei noriu užregistruoti Ežio numerį tam, kad galėčiau jį perkelti į kitą tinklą?
Ką daryti, jei noriu pereiti iš Omnitel reguliaraus abonento į Ežio vartotojus?
Ką daryti, jei pamečiau Ežio daugkartinio papildymo kortelę ar ji sugedo?
Ką daryti, jei pamečiau SIM kortelę arba ji sugedo?
Kodėl negaunu savitarnos slaptažodžio į telefoną?
Kaip atsisiųsti MMS nustatymus?
Kaip galiu tapti Ežio vartotoju, išlaikydamas dabartinį savo Pildyk/Labas/Bitė/Tele2 numerį?
Ką daryti, jei internetas telefone neveikia?
Ką daryti, jei užsisakius vieną iš Ežio planų negaliu išsiųsti nemokamų SMS žinučių?
Ką daryti, jei sąskaita greitai pasibaigia?
Kaip sužinoti, kiek nemokamų MB duomenų man dar liko su NARŠYK?
Ką daryti, jei planas neprasitęsia, nors sąskaitoje yra pakankamai pinigų?
Ką daryti, jei negaliu priimti skambučių ir SMS?
Ką daryti, jei negaliu aktyvinti naujos kortelės?
Kaip atsisakyti reklaminių SMS?
Jei turi daugiau klausimų ar komentarų
Nori sužinoti Ežio informacinius telefonus?
Turi klausimų apie numerio ar sąskaitos galiojimo laiką?
Ką reiškia skiltis „Dabar turi tipsų“?
© 2013 Ežys. Visos teisės saugomos.
Išankstinio mokėjimo paslaugų teikimo taisyklės
e-solution: Gaumina
Dizainas: NEW!